2 3 blog niesa fauzi :): Holiday (!)

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Holiday (!)


semalam aku pergi holiday dengan family aku..mula2 rancang nak pergi melaka..so..kiteorang pun bertolak daripada rumah dekat pukul 1 petang...ayah aku ikut jalan dalam...sebab dekat highway sesak dengan orang yang nak balik kampung...cuti ni tak boleh balik kampung kat johor,sebab banjir...tak boleh masuk...so...esok balik sekejap kampung belah my mom sebab ada kenduri...

ok...back to the story...pukul 4.30 kami sekeluarga tiba kat morib...jalan2 sekejap kat pantai sambil makan2...then...ayah aku tak larat nak teruskan perjalanan pergi melaka..so...cancel...jadi...kiteorang pun stay dekat hotel seri malaysia,bagan lalang...petang tu...jalan2 dekat pantai...tak mandi pun sebab dah nak pukul 7..abang and adik aku mandila..kiteorang main pasir...yang aku geram..time tu aku nak pergi main celup2 kaki dekat air pantai jap..so...kasut sandal aku biarkan atas pasir...

then...tengah syok2 main air...aku perasan sandal aku dah takde...aku pun pelik...mana pergi sandal aku...pastu...aku pelik...kenapa abang aku kakinya sebelah tinggi sebelah rendah...pastu...aku syak...abang aku tanam sandal aku dalam pasir..aku terus lari kat abang aku...sepak kaki dia...last2...memang betulla syak wasangka aku...abang aku tanam sandal aku dalam pasir...

aku terus balas dendam...aku ambil pula selipar dia...aku suruh adik aku yang Fitri (Ayie) tu tanam...adik aku yang Haqim tu lari entah ke mana...abang aku ta perasan pun yang aku ambil selipar dia..hahaha...jahat tak aku...tu la..siapa suruh kenakan orang...last2..diri kau sendiri yang terkena..

pastu...hari ni...sebelum pukul 12 tengah hari...kiteorang siap2 packing barang nak check-out...maybe sekejap je percutiannya...at least....aku rasa best giler cuti kali ni...
hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: