2 3 blog niesa fauzi :): Awards For Nisa Nabila (!)

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Awards For Nisa Nabila (!)

just nak ucapkan congratz to my frenz,Nisa Nabila Mohd Rizal...bukan setakat congratz..but..awards sekali kot..sebab apa?..coz..dia orang pertama yang jadi follower blog aku...hehe..thanks nisa...love u and sayang kau sangat2!!

love u nisa!!

p/s:syukur...demam aku sekarang dah kurang...semalam cek kat klinik..doktor bagitahu,demam aku tinggi gila...suhu aku 39...pergh!!perit gila aku kata..,,,anyway...memang sekarang aku syukur gila dah tak demam...tapi...aku kena habiskan makan ubat..nasib baik ubat pil..kalau ubat jenis air..jangan harap aku nak habiskan...pengsan sedar semula pun tak akan.. TAK AKAN!!
hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: