2 3 blog niesa fauzi :): Fenomena Justin Bieber (!)

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Fenomena Justin Bieber (!)

aisy!!..asal tahun ni justin bieber makin gempak kat school aku...pelik memang pelik...terlampau ramai yang minat justin bieber..memang justin bieber popular (popular r sangat)..
sampai aku dengar cerita..ada bilik form 1 ni..diorang nak bagi nickname for themself..sekali..ada yang suruh panggil diorang BIEBER..

memang ramai kemaruk dengan justin bieber sekarang...pastu..ada kawan sekolah rendah aku ni..aku cakap kat dia..justin bieber BERPACARAN dengan selena gomez...ada yang tak suka..ada yang marah2 (tak ada r marah sampai jadi HULK !!)..hahaha...

aku tak cakap aku tak minat justin bieber..aku mnat je dia..agaknya..kenapa ada yang minat justin bieber..firstly..,,maybe sebab dia ada cute baby face kot..kedua...lagu dia sedap... (ala..kat malaysia pun lagunya sedap.. :p).... yang lain aku tak tau..lagunya yang aku minat:
-love me/somebody to love/baby/pray/one time/one less lonely girl/stuck in the moment-


tu je kot lagunya yang aku minat...ok ar...sampai sini je..papehal,nanti aku post lagi...insyaAllah kalau ada masa...,,ok,chow dulu..chill!!


ni justib bieber , tapi , Bruno Mars lagi ensem dari dia .

hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: