2 3 blog niesa fauzi :): At KPJ HEALTHCARE,SHAH ALAM (!)

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

At KPJ HEALTHCARE,SHAH ALAM (!)

hari ni...secara rasminya...dah masuk 1 Februari 2011...padahal..dah pukul 11 malam dah...haha..tadi aku pergi KPJ Healthcare,Shah Alam..pergi hospital nak cek adik aku...hari tu..adik aku demam panas sampai masuk hospital sampai 5 hari..aku balik hostel je dapat tau adik aku dah masuk hospital..then..masa tula aku demam jugak..tinggi jugak demam aku..pergh!!perit weyh...syukur sekarang dah baik..just sakit tekak...selesema...batuk2 and always bersin2..


saya demam ..


tadi...punyala lama nak tunggu untuk d'cek...no.giliran adik aku.. 2415 ..pergh!!bayangkan...lama nak tunggu..last2..tak jadi...ayah aku pergi jumpa nurse...tanya lama lagi tak.nurse tu kata..lama lagi..time tu dah nak pukul 1 petang...dia kata..hari ni ramai orang nak cek..sebab semalam....ada yang buat appoinment dengan sorang doktor ni..tapi..doktornya tak datang..so..doktor tu cakap appoinment tukar hari ni..

so..ayah aku pun cakap...tak jadi nal cek hari ni...then..tukarla appoinment cek minggu depan..so...kiteoanrg pun balik..penat je aku tunggu...sebenarnya..aku tak nak ikut pun...tapi..ayah aku suruh..ibu aku tak dapat ikut sebab kerja...jadi...aku kenela teman...tak pela...at least..dpt jugak pahala...ok ar..tu je cerita hari ni..ok..chow dulu..bye...salam.....
hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: