2 3 blog niesa fauzi :): BULAN ASYIK JATUH?? (!)

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

BULAN ASYIK JATUH?? (!)

aisy!!ni aku nak story sikit dekat korang..kenapa tajuk post kali ni.. BULAN ASYIK JATUH ?..kenapa eh?...ni cerita time bulan 1...bukan bermakna bulan dekat langit tu jatuh...maksud aku...dalam bulan 1 tu...tak terkira berapa kali..aku asyik jatuh je...jatuh kat tangga..jatuh kat koridor...jatuh dalam bilik...jatuh dalam kelas...tak terkira langsung...  INFINITY !!

biar aku cerita satu persatu..yang aku ingatla..satu malam tu..time nak balik prep..aku jatuh kat tangga..bayangkan..aku baru langkah setapak turun dari tangga...terus menggelungsur ke tangga bawah sekali...sakitnya jangan cakap..hanya tuhan saja yang tahu..habis sakit badan and kaki aku..tangga tu licin..sebab..time kiteorang prep...hujan lebat...

then...ada satu malam tu..time nak datang prep...aku masuk kelas..sekali..tetiba aku terjatuh kat lantai...jatuhnya terduduk pula tu...malu gila...ramai yang tengok aku jatuh..aisy...tak oleh jadi ni...

cerita lain pula...satu hari ni...pagi tu aku nak pergi sekolah...aku keluar asrama awal jugakla..dalam pukul 06.50 or 06.55 PAGI  ..aku keluar dengan Najiha..sekali keluar pagar asrama..tetiba aku tersungkur kat depan pagar asrama...buku2 yang aku bawa...semua berterabur..nasib baik pagi tu tak ramai lagi..kalau tak...malu gila...adala sorang akak form berapa entah tolong kutipkan buku aku...aku pun cakap thanks sambil menahan kesakitan..


memang bulan Januari hari tu...aku banyka kali jatuh...tapi...paling banyak jatuh..jatuh kat tangga..kawan2 aku pun pelik...kenapala aku asyik jatuh je...aku sendiri pun tak tahu...adoyai!!




hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: