2 3 blog niesa fauzi :): JALAN-JALAN MALAM (!)

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

JALAN-JALAN MALAM (!)

salam..tadi....pukul 10.15...ayah aku ajak keluar...pusing-pusing kuala selangor...then...kiteorang pergila 1plaza...pergi tengok tempat orang main boling...ingatkan nak main sekali...tapi tak boleh...sebab ramai sangat...so...kiteorang just 'usha-usha' je orang main boling...

pastu....ayah aku ajak pergi makan restoran tomyam kat sungai buloh...kebetulan...aku tak makan malam lagi...so...aku pon order nasi goreng kampung dengan telur mata kerbau and air teh'o ais...bila aku suap kali pertama....perghh!!pedas...sebab aku termakan cili...menggelupur tadi minum air..tapi...lama-lama....biasa je makan nasinya pedas-pedas...

then...kiteorang pon balik....nasib baik rumah dekat kat taman bendahara je...ok...sampai sini je....mata aku dah berat....ngantok sangat...nak tidur...bye...salam... ^-^


hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: