2 3 blog niesa fauzi :): RESULT UPK 1 (!)

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

RESULT UPK 1 (!)

hey korang...sihat..HAHA...aku tahu mesti ada yang marah aku..sebab dah sekian lama tak meng'update' blog ni...rasanya dah dekat sebulan...sorryla kawan...nak tau sebab apa blog ni dah lama terbiar macam kalau boleh nak dibuat PEKASAM...nak tahu tak...tak nak...pergi bla daripada sini..

sebenarnya...dalam masa sebulan ni...aku sibuk meng'update' blog sana sini..kadang-kadang tu tak puas hati tengok blog ni kejap tak ok sana,tak ok sini..so,edit punya edit,inilah hasilnya....ni baru sikit..ada lagi nak edit...wakaka...

berbalik pada tajuk entry kali ni..aku nak cerita siket result upk 1 aku baru-baru ni...tak tahu apa perasaan aku time dapat result jumaat (01/04/2011) semalam...gembira,takut,cemas,risau,sedih,semua ada...

ok....first sekali aku cerita pasal result subject pmr aku eh...subject pmr aku just dapat 3A je...yang A subject mathematics,pendidikan islam and bahasa arab komunikasi je..pastu dapat 5B and 1D....mesti korang tertanya dalam hati macam ni: 'agaknya apala subject minah ni yang dapat D' ...huhu...yang aku dapat D subject geografi...

seriously aku kata,memang aku lemah subject geo...aku pun tak tau kenapa...daripada form 1 memang aku lemah geo...takpe...lepas ni...cuba and buat lagi yang terbaik...markah subject pmr yang paling tinggi semestinya bahasa arab komunikasi....nak tahu dapat berapa...tak nak tahu sudah...boleh pergi keluar daripada blog ni,ok!!markah bahasa arab komunikasi aku dapat 92%....mula-mula memang tak percaya dapat markah sebanyak tu...sebab,time exam aku buat revison subject bahasa arab komunikasi,last time....dalam lebih kurang 15 minit sebelum menjawab....dan 15 minit sebelum menjawab tu jugakla aku baru cari ustazah tanya tajuk apa yang masuk....haha...pelik kan aku ni.....

result subject sma plak...kira ok aku cakap...subject yang mumtaz pun dua je...tafsir hadith and sirah...tafsir hadithla subject sma markahnya paling tinggi....98%...peratus sma aku semuanya 64.00% je...dapat JAYYID...markah subject sma paling rendah bahasa arab 1...huhu...dapat 44% je...quran tajwid?....dapat 46%...bahasa arab 2 plak?...just dapat 58% je...ni akibatnya tak hafal betul-betul...ok...so,lepas ni,hafal betul-betul eh,jangan main-main dalam kelas...

kedudukan kelas aku dalam subject pmr,dapat no.4...sma plak dapat no.18...daripada 43 orang....ok kot...lepas ni...mesti study betul-betul...

cukup tak post kali ni...lain kali aku sambung lagi eh...ok...bye...wasalam...

pilih antara dua, FAILED atau EXCELLENT ??



mestila nak excellent!

hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: