2 3 blog niesa fauzi :): JELES (!)

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

JELES (!)

first sekali..aku nak ucap 'sorry' banyak-banyak sebab hampir 3 minggu tak update blog...why?...sebabnya selama 3 minggu ni aku tak balik rumah...duduk at hostel...kadang-kadang tu..terfikir juga,nak jadi budak luar...ulang-alik setiap hari...nak kata rumah aku jauh...takla sangat...kat kuala selangor je pon...tapi,memandangkan risau time perjalanan tu jalan sesak ke,tak ke haru jadinya?....datang sekolah pun lambat...sampai sekolah,pengawas terpacak kat pagar sekolah dan mengambil nama murid yang datang lambat.. (niesa,straight to the point boleh tak...kau dah lari dari tajuk sebenar untuk post kali ni..)



pelik tak kenapa tajuk kali ni JELES...aku jeles dengan ramai orang...orang yang aku jeles ni sebenarnya mempunyai hobi yang sama dengan aku....blogging....kiranya,aku jeles kat kaki blogger macam aku...tadi,banyak blog yang aku usha....jeles betul bila tengok blog diorang yang cute and lawa gila-gila....teringin juga nak ada blog macam diorang....seriously...memang aku jeles gila-gila...tahap kejelesan aku ni rasanya kalau diukur sama paras dengan gunung everest kot...HAHA....

so...lepas ni...aku...KHAIRUNISA BINTI MUHAMMED PAUZI selaku pengusaha blog http://niesapunyestory.blogspot.com/ akan cuba melakukan kerja menaik taraf blog ini supaya lagi bertambah comel..kalau boleh...comelnya macam tuan punya blog ni (niesa..cukup,jangan perasan!!)...HAHA...citarasa blog aku untuk blog ni biarla comel,funky and sedap mata memandang...hope anda semua mendoakan saya agar dapat menaik taraf blog ini sebaik mungkin...

ok...sampai sini he..bye....love u all...

p/s:sorry sebab post kali ni pendek sangat ceritanya...sambung nanti eh...ni dah pukul  1.30 pagi...dekat pukul 2...dah ngantok.. ^-^
hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: