2 3 blog niesa fauzi :): Exam

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Exam

huhu...sudah lama aku tak update...mesti pelik kan...aku balik dari hostel hari jumaat tu..tapi...baru update hari ni...why...sebab...aku takde mood or lebih tepat malas nak mengupdate...aku just edit sana sini je mana yang perlu...haha...perasan tak SHOUTBOX baru kat tepi tu...comel kan...walaupun simple...but...I like it very much...terima kasih to CikBeyla Nabiella ...dia yang sudi buatkan...sayang dia la...

sebanarnya...tak tahu nak cerita apa...takde idea...aku just update kali ni bagi blog ni terisi daripada terbiar macam tu je..okay...baru-baru ni baru habis exam...baru dapat berapa paper je...PMR aku?...huhuhu...downla...habis cerita...memang down....daripada dulu 3A...terus sampai sekarang takde A walaupun just baru dapat tiga paper je...paling teuk aku kata...SEJARAH...dari gred B terus ke D...huhu..




mood:exam da lepas .. :)

SMA pula?...Alhamdulillah...meningkat...cuma...macam biasa...Quran Tajwid tetap tak lulus...yang lain...meningkat...terutama Bahasa Arab 1 and Bahasa Arab 2...memang saya tak sangka...so...doakanla paper seterusnya aku ada yang lulus...

terutama paper Geografi....tak nakla memanjang je dapat D...time exam hari tu..aku dah try yang terbest...seriously....memang aku lemah Geografi....nak dibandingkan dengan Abang aku tu yang sememangnya handal daripada aku bab Geografi ni...aku ingat lagi my mother pernah pesan macam ni:

My Mother:Isya belajarla dengan Along tu Geografi.
Me:Tak nakla,Along tu tak mesra alam.

haha...kenapa aku tak nak belajar dengan dia....sebab abang aku jenis tak mesra alam sangatla...aku tak rapat dengan abang aku...seingat aku...balik untuk cuti dua minggu ni...dari hari jumaat tu langsung aku tak tegur/berbual/bersembang or apa jenis komunikasi dengan abang aku...huhu....memang kami tak rapat kan...

ok...sampai sini jela...ada masa aku sambung lagi... B-)




hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: