2 3 blog niesa fauzi :): Update Time

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Update Time

okay , fine , dah lama aku tak update , mesti ada yang rindu kan (huhu,memang macam budak kecil) .. okey , sorry to say , ada beberapa sebab aku tak update untuk beberapa hari ni .. sebelum cuti dua minggu tu , beria-ia aku cakap cuti dua minggu aku nak update banyak-banyak .. tapi , cakap tak serupa bikin kan ? haha , kesah apa aku .. okey , punca aku tak update sebab :

1-aku takde mood , memang takde mood gila-gila nak update , malas punya pasal


2-aku tolong meng'edit'kan blog orang .. okey , first person yang aku tolong editkan blognya , akak sekolah aku , namanya Nur Rafidah . tryla visit blog dia .. nak visit blog dia , tekan INI .. jangan lupa follow sekali ..aku tolong edit apa yang patut je , header and shoutbox yang comel tu bukan aku yang buat , tapi CikBeyla Nabiella yang tolong buatkan .. comel kan macam Kak Beyla .. sekarang , dalam proses nak editkan blog Kak Najma pula , dia pun akak sekolah aku gak .. okey , kalau sesape nak aku editkan blog dia , hantar mesej kat fb aku , Niesa Fauzi , tapi , aku boleh edit apa yang aku mampu je , kalau tak berkenan ke apa , jangan maki hamun aku pula .

okey , tu antara 'beberapa' sebab kenapa aku tak update blog ni . sekarang , aku suka edit blog orang je daripada edit blog sendiri .. kenapa ? sebab aku malas .. pelik ? malas edit blog sendiri tapi rajin pula editkan blog orang .. biarla , kesah apa kan ? blog aku tu boleh edit bila-bila je ..

maybe aku tak update sampai ahad ni kot sebab aku mahu pergi Kelantan .. cuti-cuti Malaysia .. tapi , naik bas , pergi rombongan dengan kawan kerja ayah aku kat Bank Simpanan Nasional (BSN) , tempat ayah aku kerja iaitu BSN ada buat rombongan pergi sana sebab kawan ayah aku nak kahwin , so , sampai sana nanti pergila kenduri sambil jalan-jalan .. kami bertolak ini malam , pukul 8 , so , doakan kami selamat sampai dan pulang . tapi , sedihnya , abang aku tak join sekali , sebab tak cukup tempat duduk dalam bas , so , dia pun tinggal dengan my aunty .. lagipun , ibu aku cakap , abang aku tu lepis habis ambil SPM nanti , dia boleh pergi mana-mana pun .. yela , orang dah freedom ..


ni abang aku
-ok , fine , dia tak ensem , eh , ensemla -

okey , lastly , sorry to say kalau aku tak update blog ..

chow , salam .



hope u all enjoy!!

2 budak cute nak komen:

imanalwani.ia said...

thnkz sgt2 syg kawla

NIESA FAUZI said...

welcome....syg kak pidah gak...