2 3 blog niesa fauzi :): bosan

RAKYAT JELATA NIESA FAUZI (!)

Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

bosan



pagi-pagi buta aku post .. erm .. tak menjadi masalah bagi aku .. boringla .. tak tau nak watpe .. ada idea ? erm , hari ni aku just edit-edit blog je .. editkan blog kawan aku , Ain Nur Annisa' , visitla blog dia and jangan lupa follow sekali .. selain tu , edit my blog sekali ..

letak playlist baru , boleh cek kat bahagian bawah , pilihla lagu yang ada .. hah !! aku letak radio juga dalam blog aku .. kira online radio .. aku letak era fm .. hah , ikut korangla , kalau nak dengar radio , tekan pause kat playlist aku , kalau nak dengar lagu kat playlist , tekan pause kat radio tu okey ..

cuti ni , aku pergi kelantan .. aku cakap , kat sana panas gila .. aku tak tipu .. memangla , musim hujan kat sana akhir tahun nanti .. huhu .. pic tak banyak .. nanti aku upload .. sebab , ni aku post guna laptop .. pic dari camera aku upload dalam PC .. so , pic tu nanti-nanti jela eh ..

cuti ni gak , budak sekolah rendah aku cadang , nak buat reunion lagi .. tapi , peningla , cakap last minit .. susah , so , aku tak pergi pun .. sorry to say kepada ex-student sekolah rendah agama integrasi bandar baru kuala selangor batch'97 ..

okey , chow dulu , kalau aku rasa rajin nak post lagi , aku post , insyaAllah ..
hope u all enjoy!!

0 budak cute nak komen: